Samo za tiste, ki vam krč v nogi krati spanec!

Ste med tistimi, ki se zbujate zaradi krča v nogi? Ja, vem kako je to. Tudi sama sem imela obdobje, ko sem se zbujala vsako noč, včasih večkrat na noč zato, ker me je v nogi zagrabil krč.

Krče v nogi povzročajo utrujene mišice, ki se želijo med spanjem sprostiti, pa se ne morejo, ker:

  • je na neki točki prisoten “vozel” 
  • ne pridobi dovolj kisika, za regeneracijo, ker mišična prekrvavitev ni dovolj močna 
  • ne pridobi pravilih mineralov (magnezij, kalcij – link do mg in kalcij prehranskega dopolnila) in vitaminov za regeneracijo čez noč. 
  • pomeni, v psihološkem smislu in posebej, če je prisoten v spodnjem delu noge, da stojite na enem mestu, ste v krču, se oprijemate starega vzorca iz preteklosti in vas je strah narediti nove korake v prihodnost. Afirmacija, ki jo tukaj lahko ponavljate je: ”Sproščen/a sem in moje misli so mirne. Zato se radostno in zaupljivo pomikam naprej, saj vem, da me čakajo lepe stvari.”

Vse zgoraj našteto je znak, da ste telo preveč utrudili in mu niste dali v pravem času prave oskrbe. Nepravilna oskrba nastane takrat, kadar telesu ne damo zadostne količino gibanja ali obranto, ko po intenzivni vadbi ne poskrbimo za vnos beljakovin, mineralov ter ne poskrbimo, da mišici povrnemo prožnost z raztezanjem in rednimi masažami.

Psihološko pa lahko kaže znake, da smo trmasti, da ne želimo poskusiti novih stvari. Kot je na primer za tiste, ki ne telovadite veliko, da bi se začeli več gibati; za tiste, ki pa veliko vadite, pa morda, da ne delate raztezanja in ne obiskujete redno masaž. 

Glavno pa je, da je krč v nogi rešljiv. 

Takoj ko zagrabi, naredite naslednje: 

  1. S stopalom migajte gor in nazaj, kolikor se le da, da počasi raztegujete mišico, in v kolikor krč popušča, nadaljujte s to vajo. 
  2. Če ne pomaga prva vaja, potem je najbolje da stopite iz postelje in se na nogi, kjer je zagrabil krč,  dvigujete gor in dol. S tem prav tako raztezate mišico, le da malo bolj intenzivno. 
  3. Če še to ne pomaga, pa lahko primete točko na zunanji strani mečne mišice nekje na sredini in jo držite tako dolgo dokler krč in bolečina ne popustita.  

Da pa dolgoročno odpravite krč, pa priporočam naslednje: 

  1. Pijte zadostno količino kalcija in magnezija. Magnezij in kalcij sta minerala, ki skrbita da mišice delujejo pravilno. Magnezij ima vlogo učinkovite regeneracije mišičnih vlaken, kalcij pa pri normalnem krčenju in raztezanju mišic, prav tako pa skrbi za trdnost kosti in zob. Več si lahko preberete tukaj.
  2. Za intenzivnejšo odpravo krčev sem zasnovala Armoni terapijo, kjer s tehnikami za prekrvavitev, mehčanje mišice in odpravo vzroka za krč odpravimo dolgoročno nastalo težavo. Podobno pa je pri (po domače) “heksnšusu”, a o tem kdaj drugič. 

Poleg vseh teh nasvetov pa ne pozabimo na zadostno hidracijo z vodo in elektroliti. To nam pomaga, da se telo regenerira še hitreje in iz njega odplakne nepridiprave, kot so toksini, težke kovine, odpadne vode, bolne in odmrle celice,  ki nam delajo zgago.  

Če vas pa podobneje zanima, kako se rešiti krča v nogi, pa me lahko kontaktirate tukaj: